A1 - Подводная лодка (Великобритания) 1902
Допомога проекту
WebMoney E558684278515
WebMoney R339002842822
WebMoney Z368823732896
A1 - суцільнометалевий підводний човен, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 191/270 тонн. Габаритні розміри - довжина і діаметр корпусу, складають 30,5 і 3,4 метрів, відповідно. Силовою установкою даного підводного човна, є бензиновий мотор (160 к. с.) і елетродвигун (126 к. с.). Максимальна швидкість - 9,5 (при русі на бензиновому моторі) і 6 (при русі на електродвигуні) вузлів. Підводний човен A1, озброєн двома 460-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у липні 1902 року.
Підводні човни класу "A" були першими субмаринами, спроектованими у Великобританії. Ці човни були схожі на більше ранні американські човни типу "Holland", які поступили на озброєння британського флоту у 1901 р. Якщо A1 можна назвати подовженим "Holland", то подальші човни, починаючи з A2, були значно більші.
На субмаринах цього класу уперше з'явилася бойова рубка, яка призначалася для підвищення морехідності при ходінні у надводному положенні у погану погоду.
Оригінальний проект був оснащений одним торпедним апаратом, однак на усіх човнах, починаючи з A5, встановлювали вже по два.
Субмарини цього класу мали змішану бензоелектричну силову установку (окрім A13, яка була оснащена дизель-електричним двигуном). Побудовані заводом "Vickers" човна цього класу привели до перегляду Великобританією її військово-морської доктрини і тактики застосування підводних човнів. З 1902 по 1905 р. було побудовано тринадцять субмарин серії "A". Деякі з низ навіть прийняли участь у Першій світовій війні 1914-1918 рр., правда тільки як учбові.

Тип: подводная лодка (Великобритания).
Водоизмещение: 191 тонн / 270 тонн.
Размеры: длина - 30,5 м, диаметр корпуса - 3,4 м.
Силовая установка: бензиновый мотор мощностью 160 л. с. / электродвигатель мощностью 126 л. с.
Максимальная скорость: 9,5 узлов / 6 узлов.
Вооружение: два 460-мм торпедных аппарата.
Спущена на воду: июль 1902 г.
Подводные лодки класса "A" были первыми субмаринами, спроектированными в Великобритании. Эти лодки были похожи на более ранние американские лодки типа "Holland", поступившие на вооружение британского флота в 1901 г. Если A1 можно назвать удлиненным "Holland", то последующие лодки, начиная с A2, были значительно крупнее.
На субмаринах этого класса впервые появилась боевая рубка, которая предназначалась для повышения мореходности при хождении в надводном положении в плохую погоду.
Оригинальный проект был оснащен одним торпедным аппаратом, однако на всех лодках, начиная с A5, устанавливали уже по два.
Субмарины этого класса имели смешанную бензоэлектрическую силовую установку (кроме A13, которая была оснащена дизель-электрическим двигателем). Построенные заводом "Vickers" лодки этого класса привели к пересмотру Великобританией ее военно-морской доктрины и тактики применения подводных лодок. С 1902 по 1905 г. было построено тринадцать субмарин серии "A". Некоторые из низ даже приняли участие в Первой мировой войне 1914-1918 гг., правда только как учебные.